Известие

Collapse
No announcement yet.

Alfa 145 проблем

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Alfa 145 проблем

    Здравейте съфорумци имам, проблем с работата на бензин с моята алфа 145 Боксер 1.4, от както сложих газов инжекцион и махнах катализатора ( по препоъка на газаджията), колата започна да мени обороти на бензин и гасне. На газ мени обороти,но не гасне. Когато я паля мирише на суров бензин. Ако някой има идея какво може да е проблем, ще съм благодарен да сподели.

    Един приятел със сервиз, които е далеч(от мен) ме посъветва да погледна гарнитурите на колекторите, че там можело да е проблема.

    Благодаря на отзовалите се!

  • #2
    Първоначално публикувано от Deimosa Покажи съобщение
    Здравейте съфорумци имам, проблем с работата на бензин с моята алфа 145 Боксер 1.4, от както сложих газов инжекцион и махнах катализатора ( по препоъка на газаджията), колата започна да мени обороти на бензин и гасне. На газ мени обороти,но не гасне. Когато я паля мирише на суров бензин. Ако някой има идея какво може да е проблем, ще съм благодарен да сподели.

    Един приятел със сервиз, които е далеч(от мен) ме посъветва да погледна гарнитурите на колекторите, че там можело да е проблема.

    Благодаря на отзовалите се!
    Какво разбирате под - мени оборотите. Нормално, след стартиране, в зависимост от околната температура и температурата на двигателят, оборотите се вдигат до към 1500, след което падат до 800-900 за време и на порции зависещи от споменатите температури. Естествено не е нормално да гасне. Миризмата на неизгорял бензин може да идва от обогатената смес в режимът на бързо подгряване и липсата на катализаторът. След намеса(монтирането на ГИ), какво точно се получава е трудно да се гадае, особено при малкото инфо, което давате. Лампичката с дюзичка на таблото, свети ли ви?
    Арфа Ромео 146 1.6 боксер

    Comment


    • #3
      Аз ходих при един майстор. Той я закачи за компютър и ми каза ,че имам богата смес а за оборотите стрелката варира нагоре надолу и гасне всеки път. А за лампичката на дюзата се задържа да свети 30-40 секунди след изгасяне на всички други. Смисъл такъв остава да свети след това се изгася. Ако не натискам педала за газта сама не може да държи обороти, ако я оставя сама драстично падат оборотите и започва да се мъчи все едно ще изгасне всеки момент. (все едно че работи на два цилиндъра) и следователно гасне след 40-50 секунди в мъки.

      Comment


      • #4
        За съжаление колега не мога да ти помогна. И аз го имам същия проблем на същия двигател от няколко години. Само ще ти кажа че тази зима е карана почти на бензин и смених свещите. И сега като я запаля клати оборотите за около 3-4 минути, но поне не гасне като преди и след това се успокоява и всичко е ОК. Един майстор ми каза преди време че проблема идвал от ламбда сондата поради дългата работа на газ нещо ставало с нея, затова трябвало да се кара и на бензин. Абе неприятна история кат цяло.
        Alfa 156 1,9 JTDsigpicAlfa 146 1,3 BOXER
        LANCIA DEDRA 2.0Turbo 165HP
        Alfa 75 2.0
        EX

        Comment


        • #5
          По принцип съм чувал, че 8 клапановите боксери в 145/146 имат малко нестабилна работа в началото студени на празен ход.

          До колко това е така и на какво точно се дължи не знам, но и при мен го има пропадането на оборотите първите 1-2 минути, като в началото като купих колата беше по-продължително и изразено, а сега напоследък - не чак толкова.

          Иначе от 80 хиляди км. е газифицирана конкретната кола, но тоя мотор добре понася газ и не би трябвало да има такива проблеми. Но има колеги, които много повече ги разбират тея мотори, така че те да се изкажат по-добре.
          Alfa Romeo 145 1.6 i.e. Boxer -Ex
          Alfa Romeo 146 1.3 i.e. Boxer -Ex

          Comment


          • #6
            Защо не си смениш сондата?
            АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162

            Comment


            • #7
              Честно казано, аз въобще не съм се и интересувал колко ли струва нова сонда, но не ме и бърка толкова за сега това, че сутрин "подгрявам" 1-2 минути

              Иначе за колегата, автор на темата да добавя - не би трябвало да има връзка с махането на катализатора, защото като се замислих при мен проблема намаля точно като си махнах катализатора и на негово място резонатор сложих - и тук не знам каква е логиката, но...
              Alfa Romeo 145 1.6 i.e. Boxer -Ex
              Alfa Romeo 146 1.3 i.e. Boxer -Ex

              Comment


              • #8
                И аз да изкажа скромно мнение,боксера сондата не му влияе така като при туйн спарка тя е мн по-прост тип и или работи или не ....богата смес и играта в обороти най-вероятно са свързани,при боксера особено след газифициране мн често дюзите се позапушват почват за пикаят от там и мирише на бензин не изгаря добре другото е стъпковото моторче което се разглабя и продухва често и то прави проблеми и третото за което се сещам по слабо вероятно но също е възможно датчика за температура на входящия въздух......първо огледай маркучета вакуми и гофрата преди дросела често се пука да не смуче въздух от някъде допълнително мотора - боксера е доста чувствителен откъм навлизането на непредвиден въздух нова е което се сещам,радвам се ако съм бил полезен
                Alfa 145 1.4 t.s

                Comment


                • #9
                  Не съм запознат с конкретния мотор и с това дали компютърът му е адаптивен (какъвто е при TS), но ако е, то обикновено богата смес на бензин се получава заради бедна смес на газ.
                  При това положение, правилната настройка на газовата обикновено решава проблема.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #10
                    Компа на боксера е максимално прост. В първите минути и сондата не се следи. Ако проблемът се е появил непосредствено след монтиране на газовата, то е невъзможна диагноза дистанционно. Ако обаче е станало след известно време, то е много вероятно да става въпрос за инжектори. Изправен боксер работи много стабилно на празен ход. Швейцарците ползват един вместо тактов генератор.
                    Арфа Ромео 146 1.6 боксер

                    Comment


                    • #11
                      Ипри мене свети лампата за дюза,като премина на газ...понякога свети и докато съм на бензин

                      Comment


                      • #12
                        Това май си е чест проблем при газифицирането на дадена кола. Поне на много таксита съм го виждал...
                        Alfa Romeo 145 1.6 i.e. Boxer -Ex
                        Alfa Romeo 146 1.3 i.e. Boxer -Ex

                        Comment

                        Working...
                        X